Tuesday, March 16, 2010

sahabat?atau ...

skali lg aku keliru atas nama psahabatan..aku mendiamkn diri bukn sbb nk jauhkn diri dr dia,tp aku xnk trus mjdi :kaunter prtanyaan:stlh ape yg aku alami ni..aku rase x prlu aku trus mjadikn diri ni sbgai sahabat baik'sdangkn aku juga d persalahkn..ape lg aku prlu korbankn...spanjang aku hidup,aku selalu mjge hati semua sahabat2 yg ade,tp bile time aku?xde spe2 pun dtg untk aku?smpai bile aku prlu brkorban tuk diorg yg brname sahabat?aku trlalu sygkn sahabt,shingga memakan diri sndiri..aku plk di tikam dr belakang..YA ALLAH!adakh ini ujian drMU?,aku redha aku ini yg DIA mahukn..skrg aku sedar yg kite x prlu lar trlalu mjage hati org lain...utk teman BARU'..aku mgharap psahabatan kite yg bru trjalin ni..akn kekal spanjang hayat..tq for gerekkk lens

No comments:

Post a Comment